Blog - Stay tuned

23-04-2020 | Camp / Colonie

Kolonien a Formatiounen

nos colonies et nos formations - our camps and formations

Leider ginn och eis Kolonien a Formatiounen net verschount. Op Grond vun den néie Mesuren an Aschränkungen, am Kampf géint de Covid-19 Virus, musse mir all eis Auslandskolonien (Juli-September) an och eis Innlandskolonien (bis den 31 Juli) ofsoen. Och eis Formatiounsweekender wäerte leider net stattfannen. Et besteet awer d'Méiglechkeet d'Kanner an eis Kolonie "Lët'z Aktiv"(10-15 Joer) oder "Hike and Adventure"(8-13 Joer), déi am August stattfannen, ënner www.youngcaritas.lu unzemellen. Mir hoffen dat mir de Virus geschwënn bekämpft hunn, vir Iech dann deemnächst rëm an eise Kolonien a Formatioune begréissen ze kennen.
Wann dir nach Froen hutt schreift eis gären eng E-Mail op / .

Malheureusement, nos colonies et nos formations n'ont pas été épargnées. Sur la base des nouvelles mesures et restrictions, dans la lutte contre le virus Covid-19, toutes nos colonies étrangères (juillet-septembre) et nos colonies intérieures (jusqu'au 31 juillet) doivent être annulées. Malheureusement, aussi nos formations n'auront pas lieu. Vous avez la possibilité d'inscrire vos enfants dans les colonies "Lët'z Aktiv"(10-15 ans) ou "Hike and Adventure"(8-13 ans), qui auront lieu au mois d'août.
On espère qu'on aurait bientôt combattu le virus, afin de pouvoir vous revoir dans nos colonies et formations.
Si vous avez encore de questions, envoyez-nous un e-mail à / .

Unfortunately, our camps and formations have not been spared.
On the basis of the new measures and restrictions, in the fight against the Covid-19 virus, all our foreign camps (July-September) and domestic camps (until 31 July) must be cancelled.
Unfortunately, also our formations will not take place. You have the possibility to register your children in the camps "Lët'z Aktiv" (10-15 years) or "Hike and Adventure" (8-13 years), which will start in August.
We hope that we will soon have fought the virus, so that we can see you again in our camps and formations.
If you still have any questions, please send us an e-mail to /

Back to blog